Als marketing-, communicatie- of webdevelopment-agency wil je je klanten de beste service bieden, zonder te veel hooi op je vork te nemen. Op het ontwikkelen van een WordPress-website zit je lang niet altijd te wachten. Galileo Academy biedt de oplossing: wij ontwikkelen voor jou WordPress-websites als whitelabel, zodat jij deze onder je eigen merk kunt aanbieden aan jouw klanten. In deze blog legt Robin Bassie, eigenaar van Galileo Academy, uit hoe dat zit en waarom je er voordeel bij hebt.
Website vaak klein onderdeel van de klantvraag
Vaak is het ontwikkelen van een WordPress-website maar een klein onderdeel van een brede opdracht. Zo gaat een strategische marketingopdracht bijvoorbeeld veel verder dan een website alleen. In dat geval is het ideaal om de ontwikkeling van de website uit te besteden aan een gespecialiseerde en betrouwbare partner. Wij hebben de expertise en ervaring om jouw klanten de beste WordPress-website te bieden, zonder dat jij je druk hoeft te maken over de ontwikkeling hiervan. Dat doen we volledig whitelabel, zonder enige link naar Galileo Academy.
Maatschappelijk verantwoord ondernemen
Galileo Academy is een ICT-dienstverlener met een mooie missie: zo veel mogelijk mensen weghalen van de zijkant van de maatschappij en ze op een normale manier laten meedoen in de samenleving. Wij bieden mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt de kans om zich te ontwikkelen in de IT-sector. Door samen te werken met marketing-, communicatie- of webdevelopmentbureaus kunnen wij nog meer mensen tot bloei laten komen, terwijl jouw klanten kunnen profiteren van de kwaliteit van onze diensten. Ik ben de afgelopen tijd regelmatig in gesprek geweest met diverse bureaus die meer aandacht willen geven aan maatschappelijke verantwoord ondernemen. Vaak zijn deze organisaties niet groot genoeg om zelf mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt in dienst te nemen, maar zien ze wel graag bepaalde invulling op dit gebied. Door te gaan samenwerken met ons ontstaat een mooie win-winsituatie.
Hoe werkt het?
Wij nemen het aantal uren dat jullie als bureau hebben ingeschat als uitgangspunt. Heb je bijvoorbeeld honderd uur met je klant afgesproken, dan is ons uitgangspunt honderd keer ons uurtarief. Is het meer, dan is dat ons pakkie aan, is het minder, dan hebben we geluk. Zo versterken we elkaar.
Meer weten?
Heb je als agency interesse in onze whitelabel-oplossing voor WordPress-websites? Neem dan contact op met Robin en ontdek wat wij voor jouw bedrijf kunnen betekenen. Samen maken we het verschil!
Wel interesse, maar nog geen concreet digitaliseringsvraagstuk? Volg dan onze LinkedIn-pagina en je blijft op de hoogte van alle ontwikkelingen bij Galileo Academy.