‘Afstand tot de arbeidsmarkt? Nou, ik vind het gewoon allemaal toppers!’

Afstand Artbeidsmarkt

Na jaren in sales- en marketingfuncties bij verschillende corporates, is Ginger Lebbink zelf gaan ondernemen. Inmiddels kun je hem gerust een serial entrepreneur noemen. Hij is eigenaar van Loyal Influencers, een full-service online marketingbureau, maar ook vastgoedmanager, verhuurder van accommodaties en recreatiemiddelen én importeur van de Aqua3-machine. Voor zijn websites vertrouwt hij volledig op Galileo Academy. In deze blog vertelt Ginger waarom hij heeft gekozen voor Galileo Academy en wat de samenwerking tot een succes maakt.

Op zoek naar een andere design- en hostingpartner

Ik ben jarenlang verantwoordelijk geweest voor sales en marketing, bij grote corporate ondernemingen. Inmiddels ben ik alweer tien jaar ondernemer. Dat gaat – zoals dat hoort – met vallen en opstaan. Ik heb heel succesvolle dingen gedaan, maar heb ook zeker tegenslagen gehad. Voor een van mijn bedrijven, Loyal Influencers, was ik op een zeker moment op zoek naar een andere design- en hostingpartner. Een zakenrelatie raadde mij Galileo Academy aan. Al direct bij het eerste gesprek met Robin Bassie, de eigenaar van Galileo Academy, voelde ik dat ik hier met een professionele club te maken had. Zij hebben toen mijn oude website overgenomen, hebben die technisch verbeterd, maar ook een restyling doorgevoerd. Inmiddels doen ze ook de hosting en het technisch en contentbeheer.

Combinatiewebsite

Een jaar geleden ben ik naar Italië geëmigreerd. Daar – aan het prachtige Como-meer – ben ik naast Loyal Influencers, twee andere bedrijven gestart. Het vastgoeddeel – de aan- en verkoop van huizen en de verhuur van accommodaties – doe ik alleen en de store – de verhuur en verkoop van strand-, watersport- en recreatie-items zoals fietsen – run ik samen met een partner. Om die twee elkaar te laten versterken, wilde ik een combinatiewebsite: comomeer.it voor het vastgoed en comomeer.eu voor de store. Omdat ik zo tevreden was over hoe voortvarend Galileo Academy met de website van Loyal Influencers aan de slag was gegaan, heb ik Robin gevraagd om ook deze combinatiesite voor me te ontwikkelen.

Verwachtingen overtroffen

Ik ben heel kritisch en ik ben zeker geen makkelijke klant, maar Robin weet daar goed mee om te gaan. Zo’n website: ’s nachts heb ik elke pagina tot op de komma in mijn hoofd en weet ik exact wat ik wil, maar ik kan het niet zelf maken. Maar ik wil wel dat het precies zo wordt als het in mijn hoofd zit. Dat is precies wat Robin met zijn club heeft gedaan. Academy heeft de huisstijl ontwikkeld, het foldermateriaal ontworpen en de website gebouwd. Daarmee hebben ze al mijn verwachtingen overtroffen.

Toppers

Het sociaal-maatschappelijke aspect van Galileo Academy, dat vind ik ook heel belangrijk. Op de website kan je lezen dat het een club van mensen is met een afstand tot de arbeidsmarkt. Nou, ik vind het gewoon allemaal toppers. Ik heb vooral met Sandra te maken, zij is UI-, UX- en webbdesigner. Het is dat ik weet dat ze een beperking heeft, maar ik heb er totaal niets van gemerkt. Robin is degene die alles managed en die de helikopterview heeft. Hij schrijft alles op en komt vaak nog met de laatste kleine details. Ja, dat hij net zo’n pietje-precies is als ik, dat helpt zeker mee. Zo verzetten ze met z’n allen fantastisch werk. Ik ben meer dan tevreden!

Meer weten?

Ben je benieuwd wat Galileo Academy voor jouw organisatie kan betekenen? Neem contact met Robin op, hij vertelt je graag meer. Ben je zelf een webdesigner en kom je handen te kort? Dan leren we je ook graag kennen!

Wel interesse, maar nog geen concreet digitaliseringsvraagstuk? Volg dan onze LinkedIn-pagina en je blijft op de hoogte van alle ontwikkelingen bij Galileo Academy.